آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان راتاکیدز

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان راتاکیدز

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان چگونه است؟

با شیوع ویروس کرونا و پیشرفت همه امور به صورت آنلاین، کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان نیز رایج‌تر شد. به این صورت که در حال حاضر کمتر کودک و خردسالی را می‌بینید که در کلاس‌های حضوری با ساعت تدریس بالا حضور داشته باشند. در این مقاله از راتاکیدز قصد داریم شما را با روش‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آشنا کنیم.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان با بازی

یکی از بهترین روش های خلاقانه آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان ابتدایی و خردسال، استفاده از بازی های متنوع است. بازی‌ها روشی عالی برای سرگرم‌کردن یادگیری هستند، زیرا نه تنها حس رقابت را در آن‌ها تقویت می‌کنند، بلکه به آن‌ها یاد می‌دهند که برای رسیدن به آن هدف و تلاش کنند. کودک با برنده شدن در بازی احساس می کند که کار مهمی انجام داده و موفق شده است.

اگر آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان دبستانی به صورت فوق برنامه در نظر گرفته شود، ممکن است آنها تمایلی به یادگیری نداشته باشند. پس بهتر است آن را جزو فعالیت های فوق برنامه مانند ورزش یا رقص در نظر بگیرید تا کمتر حس درس و کار عملی داشته باشند. 

بازی ها برای همه سنین سرگرم کننده هستند و کودکان عاشق بازی هستند. اگر از والدینی هستید که می خواهید انگلیسی را به فرزندتان آموزش دهید، حتما آن را به عنوان یک بازی سرگرم کننده طراحی کنید.


بازی های مناسب آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان

بازی های زیادی وجود دارد که می توان در کلاس درس یا در خانه بازی کرد، در اینجا برخی از محبوب ترین آنها وجود دارد:

بازی فوق العاده Simon Says: این بازی برای تمرین مهارت های شنیداری کودکان عالی است. می توانید از آن برای آموزش قسمت های مختلف بدن "Simon says touch your head" و حروف اضافی "Simon says put your foot on your chair" استفاده کنید.

بازی جذاب Mother May I: این بازی برای تمرین مهارت های گفتاری و یادگیری ویژگی های مختلف کاربرد دارد و اغلب برای بچه های دبستانی استفاده می شود.

بازی Beautiful Memory: این بازی برای یادگیری لغات عالی است. سعی کنید کلمه ای را روی یک کارت بنویسید و تصویر آن را روی کارت دیگر بکشید یا کلمات مترادف و متضاد را روی دو کارت مختلف بنویسید. سپس تمام کارت ها را روی میز قرار دهید و از بچه ها بخواهید که کلمه را بر اساس تصویر روی کارت حدس بزنند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر و آهنگ

آهنگ ها راهی عالی برای آموزش لغات جدید انگلیسی به کودکان هستند. بهترین زمان برای استفاده از آهنگ پس از معرفی واژگان جدید است. سعی کنید حتی کودکان خجالتی را در خواندن شعر همراهی کنید. برای این کار بخشی از آهنگ را خودتان بخوانید و سپس از آنها بخواهید که با خواندن بقیه آهنگ پاسخ دهند.

کودکان را تشویق کنید تا از روش های زیر برای همراهی شما در آواز خواندن استفاده کنند:

  1. از بچه ها بخواهید که آهنگ را با حرکات دست و رقص همراهی کنند.

  2. از بچه ها بخواهید که این آهنگ را به عنوان یک پروژه هنری نشان دهند.

  3. از بچه ها بخواهید شعر را با ایده خود کامل کنند.

با داستان به کودکان انگلیسی آموزش دهید

برای آموزش لغات جدید به بچه های دبستانی می توانید از کتاب های داستان استفاده کنید. برای کودکان خردسال، هنگام خواندن کلمات به تصاویر اشاره کنید تا بتوانند آنها را به هم مرتبط کنند. علاوه بر این، آنها را به مشارکت تشویق کنید. به عنوان مثال، وقتی می گویید "red bird" از آنها بخواهید به پرنده اشاره کنند. یک کتاب را بارها و بارها بخوانید تا بچه ها همه کلمات را به خوبی یاد بگیرند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان با فعالیت های هنری

هنر راهی عالی برای علاقه مند کردن بچه ها به یادگیری زبان انگلیسی است. کارهای هنری باید در ابتدا و انتهای کلاس شما یا در خانه انجام شوند. پس از یادگیری کلمه جدید، از آنها بخواهید که تصویری از آن کلمه بکشند و آنها را تشویق کنید تا در مورد کار خود با شما صحبت کنند. یا در سطوح بالاتر، انواع مشاغل، میوه ها و نام حیوانات را یاد می گیرند.

با اپلیکیشن به کودکان انگلیسی بیاموزید

با توجه به علاقه کودکان به استفاده از گوشی های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های هدفمند زبان انگلیسی بسیار موثر است. این برنامه ها به یادگیری بهتر و عمیق تر آنچه به کودکان آموخته اید کمک می کند. در موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی ویژه کودکان راتاکیدز می‌توانید کودک خود را با روش های جدید آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آشنا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد