آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان راتاکیدز

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان راتاکیدز

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان

آموزش زبان آنلاین برای کودکان 3 ساله

تقریبا همه‌ی خانواده ها از اهمیت شروع یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین برای فرزندان خود آگاه هستند و به کرّات شنیده‌ایم که هنگامی که کودکان از سنین خردسالی شروع به آموزش زبان آنلاین برای کودکان می‌کنند نسبت به سایر افراد پیشرفت سریع‌تری و بهتری دارند. تحقیقات انجام شده روی زمان شروع به یادگیری زبان و تاثیر سن بر میزان موفقیت آموزش زبان آنلاین برای کودکان ، نشان می‌دهد، کودکان از 3 سالگی توانایی درک کلمات زبانی، غیر از زبان مادری خود را دارند.

 یادگیری زبان از دیدگاه متخصصین توسعه‌ی کودکان یک فرآیند طولانی مدت و پیچیده، اما با تاثیرگذاری بالا است. داشتن زمان کافی، مسئولیت کم و نداشتن دغدغه های متفاوت، بزرگ‌ترین امتیاز و برتری کودکان در زمینه‌ی آموزش زبان آنلاین برای کودکان است. همچنین مطالعات مختلف نشان داده‌ است که بهره‌‍گیری از روش‌های طبیعی برای یادگیری زودهنگام زبان، باعث می‌شود تا کودک نسبت به هر دو زبان زبان مادری و زبان دومی که تلاش برای آموختن آن دارد آگاهی خوبی داشته باشد.

 به تفکر متخصصان، فرزندانی که از سنین پایین‌تر شروع به آموزش زبان آنلاین برای کودکان می‌کنند در حل مشکلات بسیار خلاق‌تر و تواناتر هستند.

آموزش انگلیسی به کودکان با بازی

یکی از بهترین و کارآمد ترین روش‌های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی و خردسال استفاده از بازی‌های مفرّح و متنوع است. بازی‌ها روشی عالی و مفید برای جذابیت هر چه بیشتر و لذت بخش کردن آموزش زبان آنلاین برای کودکان هستند، چرا که نه تنها حس رقابت آنها را تقویت می‌کند بلکه با داشتن هدف و تلاش مستمر برای دستیابی به آن را، یاد می‌گیرند. با برنده شدن در بازی، کودک احساس می‌کند کار مهمی انجام داده و موفق شده است که این حس باعث افزایش انگیزه بیشتر در کودک میشود.

اگر آموزش زبان آنلاین برای کودکان دبستانی و خردسال را جزء درس‌های اضافی برای کودک بخوانیم ممکن است هیچگونه تمایل و انگیزه ای برای یادگیری از خود نشان ندهد. به همین دلیل بهتر است که مانند فعالیت‌های خارج مدرسه و مفرّح مثل ورزش های مختلف و یا رقص در نظر گرفته شود تا کمتر حس کار اجباری داشته باشند. بازی کردن همواره  برای هر سن و سالی نشاط آور است، کودکان نیز از این قضیه مستثنی نیستند و عاشق بازی کردن هستند. 

اگر از والدینی هستید که می‌خواهید زبان انگلیسی را به فرزندان خود آموزش دهید حتما توجه داشته باشید که آن را به شکل یک بازی مفرح و هیجان انگیز طراحی کنید.

جهت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،فرزندتان را تشویق کنید

به هیچ عنوان برای کوچکترین اشتباه‌های کودکانتان را دعوا و حتی سرزنش نکنید، تلاش کنید آنها را برای نکات و چیز هایی که آموخته‌اند تحسین کنید. این رفتار بسیار مهم و تاثیرگذار است و اغلب هم معلم‌ها و یا والدین‌ بچه‌های سخت کوششان را برای اشتباه‌های بسیار کوچک و ناچیز دعوا و حتی تنبیه می‌کنند. همین رفتار کافی است تا دیگر بچه‌ها به آموزش زبان آنلاین برای کودکان ادامه ندهند.

تنبیه و بدخلقی اثر خوبی روی کودکان ندارد، همینطور تشویق زیادی هم نتیجه ای عکس را رقم میزند. سعی کنید تلاش آنها را تشویق  کنید و به آنها یادآوری کنید که هر کاری را می‌توانند به راحتی انجام دهند. 

 

معرفی بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان در ایران

آموزشگاه های بسیار زیادی در زمینه آموزش زبان های خارجی در سطح تهران در حال فعالیت می‌باشند اما آموزشگاه هایی هم به صورت به خصوص تر به آموزش زبان انگلیسی کودک و نوجوان فعالیت می میکنند. ما در این مقاله  قصد داریم تا از بین آموزشگاه های زبان کودک و نوجوان، بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان تهران، بهترین کلاس تافل کودک و غیره  را به شما معرفی کنیم.

در این جا به بررسی ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان و خصوصیات آن می پردازیم. آموزشگاه خوب باید  ابتدا استانداردهای اولیه را برای تدریس و آموزش داشته باشد. یادگیری زبان، کمی از یادگیری دیگر مهارت های در زندگی متفاوت تر می باشد. معمولا باید دارای محیطی شاد و سر زنده باشد و مدرسین آن باید از دانش بالایی برای آموختن داشته باشند. و ترجیحا باید نام آموزشگاه را از چند نفر که مورد اعتماد شما هستند و خودشان نیز تجربه خوبی از آنجا داشته باشند.

چگونه یک آموزشگاه زبان خوب انتخاب کنیم؟

 در تهران آموزشگاه های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد اما بسیاری آن ها از سطح علمی و آگاهی لازم و کافی برای آموزش برخوردار نیستند. مدرسین باید بتواند با کودکان ارتباط مستقیم و صمیمانه داشته باشد. و در ضمن اگر کلاس های آنلاین را برای یادگیری زبان کودکان خود انتخاب می کنید باید به این توجه داشته باشید که کیفیت برگزاری کلاس ها باید همانند کلاس حضوری باشد. 

یکی از خوبی های کلاس های حضوری این است که کودکان  به صورت آزادانه صحبت می کنند. و اگر همین کیفیت در کلاس آنلاین توانایی اجرا شدن را داشته باشد قطعا خوبی های بیشتری خواهد داشت که یکی از آن ها را میتوان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد.

مشخصات بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان چیست ؟

مشخصات بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان شامل چندین المان مهم است. که یکی از مهم ترین  آن ها سیستم آموزشی  روش تدریس آن است که  از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی دیگر از عوامل این است که استادان در کودکان بتوانند انگیزه ایجاد کنند. و فضایی جذاب و مفرح را برای کودکان فراهم کنند.

 جمع بندی 

با توجه به همه ی نکات گفته شده و شرایط لازم برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان راتاکیدز یک مجموعه ی کامل و مجهز به تمام روش های نوین آموزش آنلاین زبان می تواند بهترین گزینه برای یادگیری کودک شما باشد.

تمامی آموزش های این مجموعه به صورت غیر مستقیم همراه با بازی و فعالیت های هنری ، حرکتی و کاملا شبیه سازی شده کلاس های حضوری هستند و کودک به هیچ عنوان تمام وقت پشت مانیتور نمی شینند و فعالیت های حرکتی نیز داریم پس نگران جذب کودک یا سر رفتن حوصله او نباشید.مدرس به صورت آنلاین از طریق پلت فرم برنامه ریزی شده است (CLIL)  راتا کیدز با کودک شما در ارتباط می باشد. 

شیوه آموزشی راتاکیدز بر پایه به روز ترین متد روز دنیا هستند و این شیوه آموزشی محتوا محور و بر پایه مکالمه میباشد هدف ما آموزش کودک شما به بهترین نحو و همچنین توسعه مهارت های فردی و اجتماعی ایشان است.